فضای انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای انتخاباتی استان مطلوب بوده و ۲۸ خرداد ماه شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس دفتر هیئت نظارت استان و بازرسان ویژه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان امروز (۲۷ خرداد ماه) با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.
 

«حسین کلانتری» در این دیدار، گفت: در برگزاری انتخابات همه دستگاه‌ های اجرایی و مجموعه سه قوه از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضا، سپاه پاسداران و ... پای کار هستند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعامل میان شورای اداری و ستاد انتخابات استان بی نظیر است.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات با تمام توان پای کار آمده و ما نیز با تمام تلاش و توان باید پیروز این میدان شویم.
 

کلانتری بیان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم به اندازه کافی و با کیفیت مناسب برای برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه مهیا است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم تعیین کننده نتیجه انتخابات هستند، گفت: هدف همه مجریان و ناظران اجرای دقیق قانون انتخابات بوده و اصل بی طرفی و رعایت انصاف باید تضمین کننده نتیجه انتخابات پیش رو باشد.
 

وی تاکید کرد: در این دوره بازرسان بهداشتی وظیفه دارند بر اجرای پروتکل‌ های بهداشتی در شعب اخذ رای نظارت داشته باشند.
 

حجت الاسلام «قدرت الله خرم روز» هم در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان و استاندار، گفت: انتخابات نشانه اقتدار نظام بوده و موجب بالا رفتن اعتماد مردم به نظام و دلگرمی آنان می شود.
 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تلاش داریم تا انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در خور شأن مردم و به نحو احسن برگزار شود.
 

خرم روز با بیان اینکه هم اندیشی و هم افزایی میان اجزاء ستاد انتخابات استان قابل تحسین است، گفت: انتخاباتی بی نظير و شكوهمندی را در استان برگزار می كنيم.

کد خبر 1067001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha