صف طولانی رای دهندگان در حسینیه ارشاد/جمعیتی که تا  خیابان گل نبی منتظر ایستادند

حسینیه ارشاد به عنوان یکی ازمراکز اخذ رای همزمان با آغاز زمان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، کار خود را آغاز کرد واز همان دقایق نخست شاهد حضور برخی از مردم و شخصیت ها برای اخذ رای در این شعبه بودیم و این صف هر لحظه بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امروز جمعه (۲۸ خرداد) انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری ساعت ۷ صبح با دستور وزیر کشور آغاز شد. حسینیه ارشاد به عنوان یکی از مراکز اخذ رای نیز همزمان با آغاز زمان اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، کار خود را آغاز کرد که از همان دقایق نخست شاهد حضور برخی از مردم و شخصیت ها برای اخذ رای در این شعبه بودیم و این صف هر لحظه طولانی‌تر می‌شود تا حدود خیابان گل نبی ادامه دارد.

 

 

بنابراین گزارش، حضور تیم‌های ملی، ورزشکاران مختلف و همچنین کودکان و جوانان در صف رای‌دهندگان به چشم می‌خورد. همچنین تعداد زیادی خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش اخبار روند اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد حضور دارند.

 

 

سرهنگ موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران نیز با حضور در حسینیه ارشاد از روند برگزاری انتخابات در این شعبه بازدید کرد.

 

این گزارش می افزاید: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت تشخیص وزیر کشور رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

 

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد. در این دوره بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن واجد شرایط رای دادن هستند. همچنین در این دوره یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن هستند.

 

 

کد خبر 1067099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha