صندوق رای بهترین مکان برای تعیین سرنوشت، آینده فرزندان و مسیر کشور است

ظریف با اشاره به اینکه صندوق رای بهترین مکان برای تعیین سرنوشت، آینده فرزندان و مسیر کشور است، گفت: اگر ناراحتی داریم، مشکلی و کمبودی هست به سهم خودم نسبت به همه این کمبود‌ها شرمنده هستم و عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در شعبه اخذ رای آنتالیای ترکیه رای خود را به صندوق انداخت و در ادامه پس از انداختن رای خود با بیان اینکه حق تعیین سرنوشت مهم‌ترین حقوقی است که مردم ما با انقلاب به دست آوردند، گفت: جمهوریت رضوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب است. اگر ناراحتی داریم، مشکلی و کمبودی هست به سهم خودم نسبت به همه این کمبود‌ها شرمنده هستم و عذرخواهی می‌کنم، اما باز هم ضرورت دارد که در تعیین سرنوشت خودمان مشارکت کنیم.

 

وی بر این نکته تاکید داشت که صندوق رای بهترین مکان برای تعیین سرنوشت، آینده فرزندان و مسیر کشور است، گفت: امیدوارم این کار با علاقه توسط همه هموطنان انجام شود که همیشه اشتباه پیشگویان سیاسی را ثابت کرده اند و این بار هم این موضوع را ثابت کنند.

 

ظریف درباره اقدامات وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: در وزارت خارجه به سهم خودمان تمام تلاش مان را کردیم که در هرجا که امروز اجازه داده است، شعبه اخذ رای داشته باشیم تا مردم بتوانند با مشارکت فعال حق خودشان را در رای دادن اعمال کنند.

 

وی با اشاره به اجازه ندادن کانادا برای رای گیری در این کشور، اظهار کرد: البته در کانادا به دلیل مقابله دولت این کشور علی رغم تلاش ما این امکان فراهم نشد، دولت کانادا باید به ایرانیان مقیم کانادا پاسخگو باشد که چرا اجازه نداد که حق شان را انجام دهند اما در سایر جاها به خوبی این اقدام صورت گرفت و امیدواریم که نتیجه خوب آن را مردم ببینند.

 

کد خبر 1067330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha