۱۱ هزار تعرفه اخذ رای در شهرستان دهلران مصرف شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: تا ظهر امروز ۱۱ هزار تعرفه اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای سلامی شهر و روستا در شهرستان دهلران مصرف شده است.

«مجید عسگری» در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهر دهلران در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: انتخابات در شهرستان ساعت هفت صبح شروع شده و رای گیری در همه شعب در حال انجام است.

 

وی از استقرار ۱۰۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و افزود: فرآیند رای گیری از مردم در همه شعب بدون مشکل و با نظارت عوامل اجرایی و انتظامی انجام می شود.

 

فرماندار دهلران یادآور شد: تمهیدات لازم برای انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اندیشیده شده و رعایت پروتکل های بهداشتی و اقلام بهداشتی و تدارک تعرفه به میزان کافی نیز در شعب اخذ رای لحاظ شده است

 

وی از افزایش تعداد شعب با توجه به شیوع کرونا و تسهیل در روند رای گیری خبر داد و اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: تعداد سه هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در حوزه های نظارت، اجرا، بازرسی و حفظ نظم و امنیت همکاری می کنند.

 

کد خبر 1067469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha