کلید حل همه مشکلات صندوق‌های رای هستند

حجت الاسلام و المسلمین خدایاری گفت: هرچند مردم دچار مشکلات و گلایه‌هایی هستند ولی کلید حل مشکلات چیزی غیر صندوق‌ها نیست.

«حجت الاسلام و المسلمین  ناصر خدایاری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: ۲۸ خرداد روز بسیار مهم، حیاتی و راهبردی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از ۴۲ سال بوده که دوباره با مردم، میزان وفاداری مردم تجدید عهد می‌کنند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی  افزود: همچنین امروز فرصت ارزیابی برای مردم، فرصت تجدید نظر برای مردم است و هم می‌توانند انسجام و اتحاد داخلی را به رخ جهانیان بکشانند و هم می‌توانند سیستم سیاسی را در معرض جهانیان قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: و داوری جهانیان را در معرض تغییر و تحول و مورد بازبینی قرار دهند و عناوین تحکیم سیستم را بینجامند و در بهسازی و روان‌سازی عملکرد سیستم را با انتخاب بهتر مردم کمک کنند.


حجت الاسلام و المسلمین خدایاری گفت: خداوند فرموده است که امانت را باید به اهلش سپارد و یکی از این امانت‌ها همین رای گیری است و افرادی که در دایره انتخاب مردم هستند باید شایستگی و لیاقت حفظ و نگهداری این امانت را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این انتخابات فرصت دوجانبه هم برای دولت و هم مردم است، تصریح کرد: مردم می‌توانند با انتخاب همدیگر را مساعدت کنند و با انتخابات می توان تصویر درستی از پیوند دولت و مردم را بیان کرد.


وی  بیان کرد: هرچند مردم دچار مشکلات و گلایه‌هایی هستند ولی کلید حل مشکلات چیزی غیر صندوق‌ها نیست و مطمنا مردم مثل دوره های قبل حضور داشته و انقلاب اسلامی، رهبری و سیستم را تنها نگذاشتند.

کد خبر 1067901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha