حضور مردم در انتخابات به جهانیان ثابت کرد شجره طیبه نظام هر روز بالنده‌تر می‌شود

سفیر ایران در دهلی نو در پیامی از مشارکت ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد و نوشت: حضور مردم در انتخابات به جهانیان ثابت کرد شجره طیبه نظام هر روز بالنده‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفیر ایران در دهلی نو در پیامی از مشارکت ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد. متن پیام علی چگنی سفیر کشورمان در هند به شرح زیر است؛ 
باسمه تعالی
امروز روز ایران  بود        حضور گسترده  و شورآفرین همه ملت ایران برای خلق حماسه ای دیگر و زدودن غبار از چهره تابناک ایران اسلامی که وصیت امام راحل "ره"، شهدای عالی‌مقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، یک بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که شجره طیبه نظام اسلامی ایران که بر ریشه های  اسلام و جمهوریت قوام یافته است،  به کوری چشم بدخواهان و سرور دوستان ، هر روز بالنده تر و تنومندتر و پرثمرتر می گردد.
ملت رشید ، فهیم و عزیز ایران در دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) ، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزود. 
 برگزاری هر چه بهتر این انتخابات عظیم در داخل و خارج جز به همت، فداکاری برگزار کنندگان صدیق و مخلص ممکن نبود.
 در کشور پهناور هندوستان نیز همکاران و خدمتگزاران عزیز مدال طلایی افتخار فراهم کردن تسهیلات برگزاری این انتخابات را کسب نمودند.
بدین وسیله به عنوان کوچکترین خادم در این جمع ضمن تبریک این حماسه عظیم ، نخست از کلیه هموطنان مقیم هند که به رغم شرایط خاص کرونایی و گرمای شدید، با شور و اشتیاق تمام در پای صندوق‌های رأی حاضر گردیدند، تشکر نموده و سپس مراتب قدردانی و سپاس فراوان خود را از کلیه همکاران هیاتهای  اجرایی و نظارت و معتمدین ،انجمنها و تشکیلات ایرانیان مقیم ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان، نمایندگی و خبرنگاران  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو ، تقدیم دارم. 
 از نمایندگی محترم ولی فقیه در هند ، اعضای محترم سفارت و  سرکنسولگری ها  ، رایزن و وابسته های فرهنگی، نمایندگی بنیاد سعدی نمایندگی و خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و همه عزیزانی که صادقانه و با شوق فراوان ، تحقق این حماسه بزرگ را میسر کردند ، متواضعانه تشکر و قدردانی می نمایم.

کد خبر 1067956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha