اقدام وحدت آفرین دکتر روحانی و کاندیداهای ریاست جمهوری

حضور رییس جمهور در دفتر ریاست قوه قضاییه و تبریک آقایان رضایی، قاضی زاده هاشمی و همتی به آیت الله رییسی اقدامی ارزشمند و وحدت آفرین است که قطعا حکایت از شعور سیاسی کارگزاران نظام و کاندیداهای مذکور در احترام به رای مردم و ایجاد فضای آرام دارد.

خبرگزاری شبستان: حضور رییس جمهور در دفتر ریاست قوه قضاییه و تبریک آقایان رضایی،قاضی زاده هاشمی و همتی به آیت الله رییسی اقدامی ارزشمند و وحدت آفرین است که قطعا حکایت از شعور سیاسی کارگزاران نظام و کاندیداهای مذکور در احترام به رای مردم و ایجاد فضای آرام و با نشاط برای خدمتی مضاعف برای رییس جمهور آینده ایران اسلامی دارد.

 

خبرگزاری شبستان به عنوان یک خبرگزاری دینی و فرهنگی و صد البته متعلق به جریان اصیل مسجد و مسجدی ها در طول رقابت های انتخاباتی تلاش کرد از دامن زدن به فضای یاس و نا امیدی و برخی بی اخلاقی های موجود دوری کند و با تبعیت از فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی به سهم خود تلاش کند در تحقق مشارکت حداکثری.

 

از این رو اقدام ارزشمند جناب دکتر روحانی و کاندیداهای محترم در تبریک به آیت الله رییسی را اقدامی مطابق با موازین اخلاقی و شعور سیاسی منطبق با آموزه های دینی قلمداد می کنیم و امیدواریم تمامی جریانات سیاسی همین فضای همدلی را تا پایان دولت محترم دوازدهم حفظ کرده و ان شاءالله دولت جدید در فضایی آکنده از نشاط و تلاش کار خود را آغاز کند.

 

امید است به فضل خداوند متعال و به میمنت دهه مبارک کرامت روزهای پرافتخارتری برای ملت شریف ایران پیش رو باشد.ملت عزیزمان در برهه های مختلف حس عشق به دین و وطن را با تمام وجود به نمایش گذاشته اند و فرصت ارزشمندی را در اختیار دولتمردان جدید فراهم نموده اند.ان شاءالله قدردان نعمت این کشور و ملت باشیم.

 

حسن ختام این نوشتار باز نشر بخشی از فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی در صبح روز 28 خرداد 1400است: "امیدواریم ان‌شاءالله به برکت علیّ بن موسی الرّضا (سلام الله علیه) که این ایّام ،ایّام متعلّق به این بزرگوار است، امروز برای ملّت ایران یک جشن باشد و همین هم خواهد شد؛ ان‌شاءالله به توفیق الهی همین طور هم خواهد شد و ملّت از این انتخابات ان‌شاءالله خیر خواهد دید به توفیق پروردگار."

 

مرتضی طاهریان؛ سردبیر خبرگزاری شبستان

 

کد خبر 1067999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha