پروتکل های بهداشتی در مکان های برگزاری انتخابات به ‌خوبی رعایت شد

حسینی گفت: در زمان برگزاری انتخابات تخلفی مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گزارش نشد و رعایت کامل این دستورالعمل‌ها در محل‌های برگزاری این رویداد نکته قابل توجه این انتخابات بود.

«علی ‌اصغر حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد نیروهای اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به عنوان ناظران سلامت انتخابات حضور پررنگی داشتند و از نخستین دقایق رأی گیری تا پایان این فرآیند حاضر بودند و در مواردی که نیازمند تذکر بود ایم کار را انجام می‌دادند.

 

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خوشبختانه انتخابات بسیارخوبی در روز گذشته برگزار شد و نکته قابل توجه آن در کنار حضور پرشور مردمی رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری انتخابات بود.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ناظران سلامت در انتخابات ۲۸ خرداد، بیان کرد: بی‌شک عملکرد مؤفق نیروهای اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد حاصل همکاری شایسته مردم با آنان در راستای حفظ سلامت خودشان و دیگران بوده است.

 

حسنی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند خوبی را در ایام برگزاری انتخابات در خصوص رعایت پروتوکول‌های بهداشتی از زمان روع تبلیغات تا پایان رأی‌گیری و شمارش آرا شاهد بودیم و امیدواریم این نحوه همکاری بسیارخوب مردم با خادمان حوزه سلامت را همواره شاهد باشیم و معطوف به زمان و مکان خاص نشود.

کد خبر 1068066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha