حضور حماسی مردم در انتخابات میثاق دوباره با آرمان های انقلاب است

خادمی در پیامی ضمن قدردانی از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: مردم لرستان بار دیگر در آزمون بزرگ میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی سربلند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» در این پیام آورده است: تاریخ همواره ثابت کرده بقای حکومت ها در گرو حمایت مردمانشان بوده و مردم شجاع و غیور لرستان با حضور پررنگ خود بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهیدان وطن تجدید پیمان کردند.

 

استاندار لرستان در این پیام افزوده است: اینجانب ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، از زحمات عوامل و دست اندرکاران انتخابات، فرمانداران، بخشداران، نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیجی، قضایی، سایر اعضای شورای اداری استان و تمامی عزیزانی که در قالب هیات های نظارت، هیات های اجرایی و بازرسی و اعضا شعب اخذ رای که بی طرفانه در برگزاری انتخابات سالم و امن نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده و سربلندی مردم عزیز لرستان را همواره از خداوند متعال خواستارم.

 

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در لرستان برگزار شد.

کد خبر 1068248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha