مشارکت ۱۰۲ درصدی مردم سربیشه در انتخابات

محمدی گفت: مردم ولایتمدار سربیشه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۰۲ درصد مشارکت داشتند.

«محمد محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به مشارکت 102 درصدی مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان سربیشه با مشارکت حداکثری خود بالاترین میزان مشارکت در کشور و استان را به خود اختصاص داده اند.

 

فرماندار سربیشه تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان را 28 هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: 29 هزار و 200 تعرفه در این شهرستان مورد استفاده قرار گرفت.

 

محمدی تأکید کرد: با مساعدت ستاد انتخابات استان و تدابیر اندیشیده شده؛ مازاد بر نیاز شهرستان و تعداد 40 هزار تعرفه به شهرستان اختصاص یافت که بیش از 10 هزار تعرفه باقی مانده است و شعبات اخذ رأی در خصوص تعرفه مشکلی نداشتند.

 

وی تعداد شعبه های اخذ رأی در شهرستان را 103 شعبه اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد شعبات اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره قبل 12 درصد رشد داشت.

 

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی در شهرستان سربیشه را 102 شعبه برشمرد و گفت: از این تعداد 23 شعبه شهری و 80 شعبه روستایی بود.

 

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان سربیشه ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه و مؤمن شهرستان، نامزدها، ستادهای انتخاباتی، روحانیت و... در خلق این حماسه تاریخی، میزان مشارکت مردم شهرستان در دوره قبل را نیز 84 درصد اعلام کرد و افزود: شهرستان سربیشه در زمینه مشارکت در انتخابات دوره قبل هم در استان اول بوده است.

 

محمدی با بیان اینکه 707 نفر از عوامل اجرایی در این انتخابات همکاری داشتند، از افرادی که در امنیت انتخابات این شهرستان مرزی همکاری داشتند تشکر کرد و یادآور شد: در انتخابات گذشته و فعلی هیچ تخلفی مشاهده نشد و انتخابات در سلامت کامل برگزار شد.

 

 

کد خبر 1068383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha