تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان در راستای برداشتن گام های بلند و کاربردی

آیت الله دری نجف آبادی بر برداشتن گام های بلند در راستای استفاده از ظرفیت های خوب استان مرکزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» ظهر امروز (30 خرداد) در آیین عملیات بتن ریزی تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک، با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروژه گفت: استان مرکزی ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف دارد که باید استفاده از آنها در راستای پیشرفت و آبادی این استان تلاش شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراکی افزود: استان مرکزی ظرفیت زیادی برای برداشتن گام‌های بلند در بخش‌های مختلف دارد که می‌تواند در کشور اثرگذار باشد.

 

این مقام مسئول برنامه ریزی هدفمند و حرکت در مسیر اجرایی شدن برنامه ها را ضروری دانست و بیان کرد: آمایش سرزمین یکی از نیازهای اساسی استان مرکزی است که باید به آن توجه فراوان شود.

 

تاکید بر تلاش اعضای شورای ششم در راستای توسعه شهر

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: ملت ایران با حضور خود برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب نگاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تبریک به منتخبین شورای ششم، افزود: اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در دوره ششم باید حمایت ویژه در راستای توسعه این شهر و رساندن آن به موقیعت کلانشهری در حد واقعی داشته باشند.

 

این مقام مسئول به توطئه های شوم و همیشگی دشمان اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش های گسترده دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی و فعالیت های آنها در راستای دلسرد کردن ملت، باز هم شاهد حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات بودیم.

 

حرکت در مسیر ولایت تنها راه نجات مردم است

 

سردار « محسن کریمی» نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور ملت آگاه و قهرمان ایران در صحنه انتخابات گفت: ملت ایران بار دیگر ولایتمداری خود را به دنیا نشان دادند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه توفیقات و پیشرفت های امروز جامعه مرهون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان است، بیان کرد: همه باید پاسدار خون این عزیزان و ادامه دهنده راه و مسیری که به برکت انقلاب برای ما ترسیم شده است باشیم.

 

وی حرکت در مسیر ولایت را تنها راه نجات مردم دانست و بیان کرد: : افرادی که مسیر ولایت را رها کنند چیزی جز گمراهی نصیب آنها نمی‌شود و فردی که در این مسیر گام بردارد، هدایت، کرامت و شفاعت شامل حالش خواهد شد.

کد خبر 1068512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha