آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در کمیته امداد ایلام برگزار شد

آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حضرت امام رضا«ع» در اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، امدادگران کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام امروز به مناسبت دهه کرامت میزبان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا«ع» و پرچم متبرک این بارگاه بودند.


 در این آیین ابتدا پرچم متبرک بارگاه ملکوتی آن امام رئوف  در محوطه این اداره کل مورد استقبال مدیرکل و کارکنان این نهاد قرار گرفت و سپس آیین ویژه در نمازخانه اداره کل امداد استان ایلام برگزار شد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام در این آیین در سخنانی گفت: این اداره کل افتخار دارد که برای  چندمین سال متوالی است که توفیق میزبانی  پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا«ع» و خادمین بارگاه این امام رئوف  باشد.


 «قنبر موسی نژاد» افزود: کمیته امداد استان ایلام هم اکنون کار خدمت رسانی به بیش از 30 هزار خانوار و حدود 80 هزار نفر از محرومان و نیازمندان این استان را عهده دار است و افتخار این را داریم که خادم محرومان و نیازمندان در این استان هستیم.

 

در پایان این مراسم که با مداحی و نوحه خوانی نیز همراه بود از طرف اعضای کاروان زیر سایه  خورشید نشان متبرک خادمی حرم امام رضا «ع» به مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اهداء شد.

کد خبر 1068529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha