مشارکت ۴۸ درصدی مردم لرستان در انتخابات

ثمینی با بیان اینکه آرا ماخوذه درانتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراستان لرستان به تفکیک مشخص شد، افزود: بیش از ۴۸ درصد مردم استان لرستان در انتخابات مشارکت داشتند.

«محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: آراء اخذ شده توسط کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان افزود: حضور حماسه آفرین مردم غیور لرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه بود، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان لرستان افزودکه جای تقدیر و تشکر دارد .

 

وی بیان کرد: با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان و شبکه های معاند در جهت دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات ۲۸ خرداد، شاهد مشارکت ۴۸ درصدی مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رای بودیم.

 

ثمینی تصریح کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده از شمارش آرا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، نتایج قطعی آراء کسب شده  توسط هر کدام از کاندیداها به تفکیک مشخص شد.

 

معاون استاندار لرستان ادامه داد:  سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعداد۴۱۶ هزار و سیصد و سی و نه رای معادل ۵۸/۶۹ درصد آرا لرستان را به خود اختصاص داده و به این ترتیب بیشترین رای در استان به این کاندیدا اختصاص یافته است. 

 

ثمینی افزود: محسن رضایی میرقائد به عنوان نفر دوم انتخابات ریاست جمهوری در لرستان، حائز ۱۶۰ هزار و دویست رای معادل ۲۲/۵۹ درصد، نفر سوم عبدالناصر همتی تعداد ۴۵ هزار و نهصد و نود و هفت رای معادل ۶/۴۹ درصد و چهارمین نفر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۲ هزار و نهصد و سی و نه رای معادل ۱/۸۳ درصد آرا لرستان را از آن خود کرده اند .

 

وی خاطرنشان کرد: پس از شمارش تمامی صندوق های اخذ رای در استان، مجموع آرا حاصل آمده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجموعاً ۶۳۵ هزار و پانصد و پنجاه و یک رای صحیح و تعداد ۷۳ هزار و هشتصد و چهل و نه رای باطله در لرستان به ثبت رسیده است.

 

رئیس‌ ستاد انتخابات استان لرستان با تبریک به منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از مردم فهیم لرستان، عوامل اجرایی، فرمانداران، بخشداران، کادر بهداشتی حاضر در شعب ، عوامل انتظامی، امنیتی ،نظامی و تمامی افرادی که ستادانتخابات را در برگزاری یک انتخابات سالم، امن، بی طرفانه و قانونمند یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم و برای خادمین ملت در جهت خدمت به مردم شریف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

کد خبر 1068608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha