سخنگوی ستاد امر به معروف به حجت الاسلام رییسی تبریک گفت

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از آحاد مردم که با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه آفریدند، پیروزی رییس جمهور منتخب را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در پی حضور حماسی مردم ایران در پای صندوق های رای و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از آحاد مردم که با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه آفریدند، پیروزی رییس جمهور منتخب را به ایشان تبریک گفت.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال امیرالمومنین علی (ع): ما أعمال البرّ كلّها و الجهاد فى سبيل الله، عند الامر بالمعروف و النهى عن المنكر، الا كنفثة فى بحر لُجّى

تمامى اعمال و كارهاى نيك، حتى جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر مانند قطره‌اى در مقابل يك درياى بزرگ و پهناور است.

 

برادر گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی(حفظه الله)

رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران

سلام علیکم

از صمیم قلب پیروزی قاطعانه حضرتعالی را در جلب اعتماد عمومی مردم ایران تبریک عرض می‌کنیم و خداوند متعال را شاکریم که در این برهه حساس تاریخی، ملت ایران با حضور مسئولانه و دلسوزانه و نمایش شکوهمندانه مردم سالاری دینی، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زد؛ ملتی که به حق شایسته‌ی بهترین‌ها بوده و به پاسداشت صیانت از خون شهیدان انقلاب، همواره و در تمامی عرصه های اجتماعی-سیاسی با صلابت و هوشمندی حماسه می آفریند و از حقوق خویش دفاع می‌کند.

 

امروز ملت عزیز ایران امید دارد که دولت مردمی حضرتعالی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های موجود کشور و در راستای تحقق بیانیه‌ی مهم و تاریخی گام دوم انقلاب اسلامی با حضور پررنگ جوانان در تمامی شئون و مسئولیت ها، شاهد جلوه‌های شکوفایی و خودکفایی عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی باشد که این مقدمه ایجاد تمدن اسلامی در طلیعه ظهور حضرت بقیة الله_ارواحنا لتراب مقدمه الفداء_خواهد بود، ان شالله.

 

از این رهگذر و بر مبنای آیه‌ی 104 سوره مبارکه آل عمران که می فرماید «و بايد از ميان شما گروهى [مردم را] به نيكى دعوت كنند و به كار شايسته وادارند و از زشتى بازدارند » و با توجه به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر طبق اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین در نظر داشتن کارنامه درخشان حضرتعالی در عرصه مبارزه با فساد، بدون شک در دولت آینده این دو فریضه در مناسبات اجتماعی جامعه ایران جایگاه ویژه و ممتازی خواهد یافت.

 

بر این اساس، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در همه زمینه ها و با تمام ظرفیت ها آماده همکاری و هم افزایی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی است و نیز با تمام قوا در خدمت دولت مردمی شما خواهد بود.

 

امید است ذیل توجهات خاصه حضرت بقیة الله الاعظم_ارواحنا له الفداء_و رهنمود های حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) دولتی موفق و سرشار از امید و سرافرازی تشکیل داده و مایه فخر و مباهات ملت شریف ایران باشید.

 

سید علی خان محمدی

سخنگو ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

 

کد خبر 1068719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha