تزریق دوز دوم واکسن کرونا در گیلان آغاز شد

حیدرزاده از ورود ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا در محموله جدید به گیلان خبرداد و گفت: تزریق دوز دوم واکسن کرونا در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز( چهارشنبه، ۲ تیر ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محموله جدید واکسن به ایران وارد و سهمیه گیلان هم اختصاص داده شده است.

 



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۴۰ هزار دوز واکسن به گیلان تحویل داده شده است گفت: ۴۰ هزار دوز واکسن نیز شنبه هفته دیگر برابر با پنجم تیر تهیه خواهد شد.

 


حیدرزاده افزود: تاکنون ۸۸ هزار نفر در گیلان دوز دوم واکسن شان عقب افتاده است و با توجه به موجود بودن واکسن، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و تا هفته آینده واکسن شان تزریق خواهد شد.

 


وی ادامه داد:  تا کنون بیش از ۱۹۰ هزار گیلانی حداقل یک دوز واکسن و بیش از ۲۰ هزار نفر هم ۲ دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.

 


معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: حضور برای تزریق واکسن کرونا تنها از طریق تماس تلفنی و یا دریافت پیامک از سوی مراکز بهداشتی انجام خواهد شد و افراد از حضور بی دعوت و تجمع در مراکز واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

 



وی تاکید کرد: روزانه بین یک هزار تا ۲هزار نفر در رشت با تماس و پیامک علوم پزشکی آگاه می‌شوند.

کد خبر 1069513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha