جوانان هدفمند فرهنگ اصیل خراسان جنوبی را حفظ کنند

آیت الله عبادی گفت: امروز جوانان باید هدفمند فرهنگ سنتی و اصیل استان خراسان جنوبی را که به تعبیر مقام معظم رهبری معروف به شهر علم و ایمان است را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۳ تیر) در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی بیرجند با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: توطئه های چندساله دشمنان و کارشکنی های عمدی و سهوی در حین انجام و اجرا، نقش سحره فرعون را بازی می کرد اما ید قدرتمند الهی با عصای موسی همه آن سحر را بلعید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از پیروزی در انتخابات کارها شروع می شود، گفت: با سرانگشت ایمان و تعهد و دانش و تجربه ان شاءالله مشکلات مردم و کشور برطرف شود.

 

وی با اشاره به عملکرد زیبای دکتر سعید جلیلی در عرصه انتخابات، افزود: ایشان نشان داده که خودش مطرح نیست بلکه آرمان مطرح است و با همه سرمایه ای که داشت متواضعانه انصراف دادند.

 

آیت الله عبادی در ادامه مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در انتخابات را برگ برنده ای دانست و بیان کرد: البته مردم جنوب خراسان بزرگ به ایمان و فرهنگ شهرت دارند و این مشارکت حداکثری در انتخابات نیز ثمره همین شجره است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان تغییرات فرهنگی در  استان، ادامه داد: امروز جوانان باید هدفمند فرهنگ سنتی و اصیل این خطه را که به تعبیر مقام معظم رهبری معروف به شهر علم و ایمان است را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اقتضا در انقلاب اسلامی صددرصد است اما باید موانعی بیرونی و داخلی برطرف شود، گفت: باید قانون اساسی و فرهنگ اسلامی در جامعه پیاده شود.

 

 

کد خبر 1069708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha