۲ وقف جدید در شهرستان نهبندان به ثبت رسید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان از ثبت ۲ وقف جدید به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به مناسبت میلاد امام رضا(علیه السلام) در این شهرستان خبر داد.

«حمید بهادری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به لطف خداوند متعال مردم با ایمان نهبندان از ابتدای سال جاری تاکنون توجه ویژه ای به سنت حسنه وقف داشتند و به هر مناسبت مذهبی اقدام به وقف اموال و یا املاک خود کردند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 10 وقف جدید در شهرستان نهبندان به ثبت رسیده است، گفت: خوشبختانه با کمک مردم با ایمان این شهرستان توانسته است جز برترین شهرستان ها در زمینه ثبت وقف جدید باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: به مناسبت میلاد امام رضا(علیه السلام) 2 وقف جدید توسط خیران نیک اندیش شهرستان نهبندان با نیات مختلف با ارزش 350 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

 

بهادری با اشاره به وقف 20 سیر آب و اراضی کشاورزی از مزرعه و قنات کریم آباد روستای میغان گفت: این وقف توسط یکی از خیرین نیک اندیش به ارزش 300 میلیون ریال با نیت هزینه کرد در عزاداری دهه فاطمیه به ثبت رسیده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان ادامه داد: به مناسبت میلاد خورشید هشتم یک خابیه آب و اراضی کشاورزی از مزرعه روستای علی رئیس این شهرستان توسط یکی از واقفین خیر اندیش به ارزش 50 میلیون ریال جهت کمک به مسجد این روستا به ثبت رسید.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم مردم خیر این شهرستان تا پایان سال جاری به فرهنگ حسنه وقف توجه داشته باشد تا بتوانیم با کمک این سنت حسنه گره از زندگی محرومان و نیازمندان باز کنیم.

 

 

کد خبر 1069845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha