کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف مدیریت شهری است

کلائی گفت:توجه به موضوعات شهر ترمیمی، کاهش آسیب ها با ساز و کارهایی که تدوین شده و اتفاقی که امروز شاهد آن بودیم همه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امروز(۳ تیر) در آیین افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی اظهار کرد: خداروشکر می کنم که امروز این اتفاق مبارک رقم خورد و مجموعه تلاش هایی که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در حال انجام بود و در سال های اخیر به واسطه همدلی که در این شهر وجود دارد، افزایش پیدا کرده نیازمند یک مقر و مبنا برای هدایت بود.

 

شهردار مشهد ادامه داد: از تدبیری که دادستان در انتصاب سرکار خانم عابدین زاده به خرج دادند بسیار سپاسگذاریم و اقداماتی که پس از انتصاب ایشان رقم خورد بسیار شایسته بوده است.

 

وی بیان کرد: اگر امروز مردم رضایت و آرامش خاطری دارند و اگر امروز شرکت انتخابات مردم در شهر تفاوت پیدا می کند، بدون تردید مرهون حمایت هایی است که تاکنون دستگاه ها و نهادهای مختلف از فعالیت های اقتصادی داشته اند، است.

 

کلائی با بیان اینکه نوع مواجه با موضوعات در قالب پروژه هایی که انجام شده که خیرین شهر یار هسته اصلی آن بوده بسیار جدی است، تصریح کرد: توجه به موضوعات شهر ترمیمی، کاهش آسیب ها با ساز و کارهایی که تدوین شده و اتفاقی که امروز شاهد آن بودیم همه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است.

 

شهردار مشهد با تشکر از اعضا و رییس شورای شهر برای این پروژه، تاکید کرد: امید داریم استفاده از سمن ها وخدماتی که ارائه می دهند؛ تمرکز دوستان ما در حوزه اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی و به کار گیری همکاری تمامی دستگاه ها اعم از بهزیستی، نیروی انتظامی و خیرین بتواند نرخ برخی از آسیب ها را در شهر مشهد کاهش دهد.

کد خبر 1069846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha