پویش جهادی کانون خدمت رضوی قائم شهر برای بازسازی خانه محروم

فاضل زاده گفت: تلاش برای خدمات رسانی در عرصه های مختلف از وظایف تعریف شده برای کانون خدمات رضوی است و در همین راستا پویش جهادی کانون خدمت رضوی قائم شهر برای بازسازی خانه نیازمندان آغاز شد.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: به همت و تلاش کانون خدمت رضوی شهید چمران چمرانده قائمشهر، با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ريال بازسازی خانه مسکونی برای نیازمند اغاز شد.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائمشهر افزود: بازسازی منزل مسکونی با کمک و همت خیران اجرایی می شود که تاکنون با هزینه یک میلیارد ریال خیران منطقه تخریب ساختمان قدیمی اغاز شده است و تلاش داریم تا در اسرع وقت بازسازی منزل انجام شود.

 

وی گفت: تلاش برای خدمات رسانی در عرصه های مختلف از وظایف تعریف شده برای کانون خدمات رضوی است و در همین راستا پویش جهادی کانون خدمت رضوی قائمشهر برای بازسازی خانه نیازمندان آغاز شد.

 

فاضل زاده خاطر نشان کرد: یکی از رسالت ‌های مهم گروه های جهادی خدمت ‌رسانی به مردم و به ویژه افراد کم برخوردار جامعه است که در راستای کمک های مومنانه، خانواده های نیازمند شناسایی شده و گروه‌ های جهادی خادمیاران پای کار آمدند و با کمک خیران این منزل در قائمشهر بازسازی و ساخته می شود.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائمشهر همچنین از کمک سفیران رضوی قائمشهر به یکصد خانوار نیازمند خبر داد و تصریح کرد: این کمک ها در قالب ارزاق و غذای گرم در بین ینازمندان توزیع شد.

وی یادآور شد: بسته های توزیع شده در بین نیازمندان شامل 50 سبد ارزاق از قبیل برنج، روغن، سویا، ماکارونی و .. بوده و همچنین 50 پرس غذای گرم و تعدادی لامپ کم مصرف که از نیازهای مهم نیازمندان منطقه بود در بین محرومان توزیع شد.

کد خبر 1070501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha