طلاب بسیجی و جهادی در زمینه مقابله با اعتیاد، خدمات چشمگیری داشته اند

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: حقیقتاً طلاب بسیجی و جهادی در زمینه مقابله با اعتیاد در قم و پیشگیری از دچار شدن به این بلیه ی خانمان سوز، خدمات ماندگار و چشمگیری داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری، ، امشب(یکشنبه ۶ تیر) در جشن بزرگ کرامت، به مناسبت پاکی بیش از یکسال مددجویان معتاد به مواد مخدر که به همت کانون فرهنگی بصائر در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، ابراز داشت: طلاب و فضلای حوزوی همان طور که در عرصه هایی چون مقابله با کرونا و رزمایش همدلی مؤمنانه طی یکی دو سال اخیر، مجاهدانه در صحنه بوده اند در زمینه مقابله با اعتیاد و کمک به پاکی معتادان نیز انصافاً خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشته اند.

 

وی افزود: یکی از مجموعه های طلبگی که با روحیه بسیجی در این جهت فعال است، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی بصائر است که به شکل تخصصی در جهت مقابله با اعتیاد و کمک به بازپروری معتادان در ترک اعتیاد کرامت به فعالیت می پردازد.

 

وی همچنین گفت: باید توجه داشت که کمک به درمان یک معتاد تنها به خود او و خانواده اش برنمی گردد ، بلکه به نوعی اقشار مختلف جامعه از این حیث دارای مصونیت می شوند.

 

حجت الاسلام لواسانی، مدیر کانون فرهنگی بصائر نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های یک سال اخیر این کانون در زمینه کمک به پاکی و درمان معتادان گفت: صیانت از خانواده مددجویان و سرکشی به آن ها، برگزاری جلسات مشاوره، تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های مددجویان با حفظ عزت و کرامت آن ها از جمله برنامه های این کانون طی یک سال اخیر می باشد.

کد خبر 1070747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha