منزل بازسازی شده خانواده‌ای نیازمند در دزفول تحویل داده شد

حجت‌الاسلام محجوب گفت: با حضور خادمان آستان قدس رضوی و همت جهادگران قرارگاه جهادی روضه الزهراء و کانون فرهنگی شهدای کربلای دزفول، خانواده‌ای نیازمند در این شهرستان دارای سرپناه و منزل نو شد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: همزمان با حضور پرچم متبرک بارگاه رضوی و خادمان امام رئوف در دزفول، یک باب منزل نو بازسازی شده تحویل خانواده‌ای نیازمند شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلای دزفول با بیان اینکه این خانواده دارای چهار فرزند یتیم است افزود: پدر این خانواده از جانبازان سرافراز کشور بوده که چند سال پیش به دلیل بیماری فوت کرده و این خانواده با مشکلات زیاد اقتصادی در یک منزل بدون امکانات زندگی می‌کردند.  

 

وی اضافه کرد: حدودا چهار ماه پیش با اطلاع از وضعیت این خانواده، نیروهای جهادی هیئت و کانون با مراجعه به محل و مشاهده وضعیت اسفناک زندگی این خانواده پس از پیگیری‌های فراوان کار بازسازی و تکمیل منزل نیمه‌کاره برای این خانواده را آغاز کردند. 

 

حجت‌الاسلام محجوب تصریح کرد: پس از قریب به چهار ماه کار و تلاش و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷۵ میلیون تومان، منزل با امکانات کامل تکمیل و توسط خدام حرم رضوی و با هدیه یک جلد کلام الله مجید، تحویل این خانواده شد.

 

کد خبر 1071209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha