انتخابات، سیلی سوم جریان مقاومت به باطل بود

مقواساز، با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه غزه، برگزاری انتخابات حداکثری مردم سوریه و انتخاب بشار اسد و انتخابات ایران اسلامی را سیلی هایی از جانب جریان مقاومت به جریان باطل برشمرد و نقطه قوت جریان انقلابی و مقاومت بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، علی مقواساز در آیین شکرانه انتخابات گلپایگان، انتخابات سال جاری یک معجزه برشمرد و گفت: جریان باطل جهانی با همه ظرفیت و تجهیزات خود از حدود سه ماه پیش به میدان انتخابات ایران آوردند تا آن را کمرنگ کنند و جریان انقلاب اسلامی نیز در این انتخابات نشان داد همچنان وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی است.


جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با یادآوری اینکه جریان باطل از جریان انقلابی در چند ماه اخیر سه بار سیلی خورد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی در 12 روز از یک گردان مقاومت شکست خورد و مجاهدین فلسطینی با خطبه 20 دقیقه عربی رهبری، اسرائیل را تبدیل به جهنم کردند.


وی به حضور 85 درصدی مردم سوریه در انتخابات این کشور و انتخاب بشار اسد اشاره کرد و افزود: استکبار جهان چند سال پیش می خواست بشار اسد برود و داعش را برمنطقه حاکم کند اما ایران اسلامی معتقد بود که بشار باید بماند و مردم سوریه حود تصمیم بگیرند که اعتقاد ایران اسلامی حاکم شد و داعش ازبین رفت.


مقوا ساز سیلی سوم را انتخابات 28 خرداد و شرکت حدود 50 درصدی مردم دانست و تشریح کرد: امپراطوری رسانه ای باطل تصور و تبلیغ حضور حداکثر 25 درصد را برای انتخابات ایران می کردند و در حین انتخابات مردم را به نیامدن پای صندوق رای تشویق کردند ولی پس از حضور مردم، تلاش برای کوچک کردن آن را به هر نحوی دارند.


جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) تبدیل نقطه قدرت مردم به نقطه ضعف کشور را هنر رسانه ای جریان باطل خواند و یاد آوری کرد: بسیاری از کشورهای جهان، انتخابات را یا برگزار نکردند یا درصد حضور کمی را تجربه کردند، بیماری کرونا در انتخابات اثر گذار بود و ایجاد موانع برای شرکت نکردن سه و نیم ملیون ایرانی نیز در درصد آرا اثر گذار بود.


وی جریان انقلابی را در اوج پویایی خود ذکر کرد و ادامه داد: جریان انقلاب  در یکسال اخیر با اجرای طرح های شهید سلیمانی، کمک مومنانه و نهضت توصیه به  حضور در انتخابات، به میدان آمدند و به کشور خدمت رسانی کردند./

کد خبر 1071278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha