اختتامیه جشنواره ملی «شراره در شمعدانی ها» در اراک

حجت الاسلام دانشی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه «شراره در شمعدانی ها» در اراک خبر داد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» با اشاره به اینکه زبان هنر بهترین زبان برای بیان مفاهیم است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این اداره کل با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف همواره برنامه های مختلفی را در زمینه های مختلف برگزار می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه «شَراره در شمعدانی ها»  افزود: این آیین در روز چهارشنبه 9 تیرماه جاری با حضور استاندار مرکزی، مدیران استان و برگزیدگان استانی و کشوری در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می شود.

 

۳۶ اثر به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم کوتاه شراره در شمعدانی ها راه یافت

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه، پس از ارسال فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه شراره در  شمعدانی ها با محوریت نفی خشونت، تعداد ۳۶۵ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید، افزود: پس از  داوری اولیه آثار رسیده تعداد  ۳۶ اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

 

وی اضافه کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه شراره در شمعدانی ها با محوریت نفی خشونت با محوریت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل دادگستری استان مرکزی و سازمان فرهنگی شهرداری کلانشهر اراک برگزار شد.

کد خبر 1071327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha