آغاز ثبت نام طرح شبانه روزی حفظ ۳ جزء از قرآن کریم تحت عنوان «بیّنه» در خرمشهر

امیری فرد از برگزاری و آغاز ثبت نام در طرح شبانه روزی حفظ ۳ جزء از قرآن کریم تحت عنوان «بیّنه» به مدت ۵۰ روز در شهرستان خرمشهر خبر داد.

«محمد امیری فرد» ظهر امروز (سه شنبه ۸ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به برگزاری «طرح بیّنه» در شهرستان خرمشهر اظهار کرد: این طرح در راستای حفظ ۳ جزء قرآن کریم برای سنین ۱۲ تا ۲۴ سال ویژه آقایان در شهرستان خرمشهر برگزار می شود.

 

حافظ کل قرآن کریم و استاد موسسه قرآنی نور الهادی خرمشهر افزود: مدت زمان طرح بیّنه ۵۰ روز است که همراه با برنامه های جامع و متنوع از جمله فرهنگی، ورزشی، تفریحی، زیارتی، اردویی و ... برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه های قرآنی در این طرح تصریح کرد: در کنار این طرح نیز برنامه کلاس های تجوید، اخلاق، صوت و لحن و ... که محور اصلی ما حفظ قرآن است اما بحث سبک زندگی اسلامی به صورت شبانه روزی در مباحث مختلف از جمله خواب، بیدار باش و ورزش روزانه برگزار می شود.

 

امیری فرد اضافه کرد: برای طرح بیّنه بحث تبیینی را در دستور کار قرار دادیم به طوری‌که روزانه حافظان قرآن کریم در مساجد حاضر می شوند و پاسخ گوی سوالات مردم خواهند بود و کیفیت صوت، لحن و حفظ قرآن آنها مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد تا شهروندان نیز برای حفظ قرآن رقبت کنند و فرزندان خود و افراد مستعد را برای آموزش معرفی کنند.

 

وی ابراز کرد: در این طرح به کسانی که ثبت نام می کنند غذا و اسکان داده می شود و این امکان نیز وجود دارد که ما از سراسر کشور هم می توانیم افراد علاقه مند و مستعد را جذب و پذیرش کنیم و در پایان دوره هم برای شرکت کنندگان در این طرح گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

 

استاد موسسه قرآنی نور الهادی خرمشهر با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در این شهرستان برگزار می شود تاکید کرد: شرایط ورود و پذیرش افراد قبولی در مصاحبه و تسلط بر روخوانی قرآن کریم است و مهلت ثبت نام نیز تا ۱۵ تیرماه سال جاری خواهد بود، علاقه مندان و مستعدین قرآنی می توانند از طریق شماره ۰۹۱۶۷۶۰۱۰۷۱ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تماس حاصل نمایند و اقدام کنند.

 

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه موسسه قرآنی نور الهادی خرمشهر خصوصی است و به صورت خودجوش و مردمی اداره می شود از همه اقشار مختلف جامعه انتظار حمایت داریم.

 

کد خبر 1071382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha