برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان

به گفته حجت الاسلام کرمی، با مشارکت حسینیه اعظم زنجان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مراسم سخنرانی به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ۱۰ تیرماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتکار رهبر معظم انقلاب در نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دارای پیام های بسیار مهمی است که در خلال این هفته باید جنایات آمریکا بازخوانی و تبیین گردد. از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در میان مردم استفاده کرد.

 

حجت الاسلام مختار کرمی ادامه داد: توجه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به منظور افشای چهره زشت آمریکا بسیار مهم است و باید تمامی دستگاه ها از همه ظرفیت های خود برای این منظور استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حمایت از گروه های مختلف تروریستی مثل منافقین و تجزیه طلبها و جنایات بیشمار این گروهها در حق ملت مظلوم ایران ،حمایت و پشتیبانی از رژیم متجاوز بعث در جنگ تحمیلی، ، درگیری مستقیم با ایران در خلیج فارس و به شهادت رساندن پاسداران انقلاب اسلامی ، ایجاد و ادامه تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با هدف ناامید سازی مردم از نظام اسلامی و به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران ، ایجاد و حمایت از گروههای تروریستی بین المللی مثل داعش ، طالبان و وهابیت و جنایات آنان در حق ملت های مظلوم منطقه ، تنها بخشی کوچکی از ظلم و ستم های آمریکایی هاست که در قالب فریبی به نام آزادی و دمکراسی و حقوق بشر در حق بشریت انجام شده و همچنان ادامه دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به همین منظور مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی با سخنرانی آیت اله ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و مداحی سید محمود حسینی از مداحان ارجمند استان زنجان ، پنج شنبه ۱۰ تیرماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

 

کد خبر 1071614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha