مرکز جامع بازتوانی معتادان ظرفیت ترک اعتیاد ۷۰ نفر را داراست

در بازدید سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم کردستان اعلام شد، مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان سنندج ظرفیت بازتوانی و ترک اعتیاد ۷۰ نفر با بهره‌گیری از امکانات روز را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دادستان مرکز استان به همراه مدیرکل بهزیستی استان کردستان از مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان سنندج بازدید کردند.  

 

نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان استان کردستان در یک هزار و 500 متر مربع در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع احداث شده است.

 

در این مرکز که ظرفیت بازتوانی و ترک اعتیاد ۷۰ نفر با بهره‌گیری از امکانات روز را دارد علاوه‌ بر ترک اعتیاد؛ کارآفرینی و آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای در سه کارگاه برق، تعمیر لوازم خانگی و صنایع چوب با ظرفیت هر کارگاه 15نفر برای مددجویان در نظر گرفته شده تا بعد از طی کردن دوره بازتوانی در رشته‌های آموزش داده شده مشغول به‌کار شوند.

 

بهادر اسدی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و محمد جباری، دادستان مرکز استان کردستان از بخش‌های مختلف این مرکز از جمله کارگاه‌های برق، تعمیر لوازم خانگی و صنایع چوب، خوابگاه، آشپزخانه وغیره بازدید کردند.

 

در پایان این بازدید مقرر شد یکی از معاونین دادستان مرکز استان به عنوان ناظر کمپ‌های ترک اعتیاد استان تعیین شود.

کد خبر 1071787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha