قبل از تعطیلی پارک ها  و قطع خدمات آنها برای کنترل شیوع کرونا، باید فرهنگ سازی کرد

سردار ناظری گفت: اگر پارک ها تعطیل و خدمات عمومی آن به دلیل کنترل شیوع کرونا قطع می شود؛ گرچه پلیس آن جا حضور دارد تا مشکلی ایجاد نشود اما باید فرهنگ سازی کنیم زیرا مردم گاهی با باتری ماشین خود روشنایی ایجاد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، شنبه(۱۲ تیر) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعلام آمادگی ناجا برای خروج استان از وضعیت بحرانی کرونا خبر داد و گفت: ۴۹ نقطه در استان توسط ناجا کنترل می شود اما باید مبادی وردی و خروجی شهر را هم کنترل کنیم.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همه ظرفیت های انتظامی استان اعم از بیمارستان سیدالشهدا و کادر در اختیار علوم پزشکی برای مقابله با کرونا است؛ اظهار کرد: دو هزار و ۲۰۰ کلیومتر مرز مشترک با استان های همجوار داریم که کنترل آن کار ساده ای نیست.

 

 

وی با تأکید بر اینکه فرمانداران باید امکانات اولیه زیستی برای نیرویی که می خواهد در شرایط  با دمای ۵۰ درجه، مرز را کنترل کند، قرار بدهند؛ ادامه داد: ۸۰ درصد مصوبات ستاد ملی روی دوش ناجا است.

 

 

سردار ناظری بر کاهش زمینه های ایجاد تجمع تأکید کرد و با بیان اینکه اگر پارک ها تعطیل و خدمات عمومی آن قطع می شود؛ گرچه پلیس آن جا حضور دارد تا مشکلی ایجاد نشود اما باید کسی را نپذیریم و فرهنگ سازی کنیم مردم وارد نشوند؛ تصریح کرد: مردم گاهی با باتری ماشین خود روشنایی ایجاد می کنند که نباید اجازه بدهیم.

 

 

وی استفاده از پیامک انبوه برای آگاهی بخشی مردم و کم کردن زمینه تجمع را پیشنهاد داد و در خصوص جابجایی افاغنه در استان هم توضیح داد: موضوع اتباع سیاست کلی نظام است و باید در این حوزه مراقبت هایی صورت بگیرد اما با این حال برخوردهای بسیار خوبی با آن ها داشته ایم.
 

 

کد خبر 1072337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha