راه اندازی سطح سوم تخصصی رشته مشاوره اسلامی

نظری‌ از راه اندازی سطح سوم تخصصی رشته مشاوره اسلامی در مرکز تخصصی شیخ مفید شهرکرد‌ خبر داد و گفت: این سطح برای نخستین بار در حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری تدریس می شود.

«محمدعلی نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مرکز تخصصی شیخ مفید شهرکرد همزمان با دروس عمومی حوزوی دروس تخصصی رشته ها را نیز تدریس می کند.

 

مسئول مرکز تخصصی شیخ مفید شهرکرد‌ از راه اندازی سطح سوم تخصصی رشته مشاوره اسلامی در این مرکز خبر داد و افزود: این سطح برای نخستین بار در حوزه های علمیه استان تدریس می شود.

 

وی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام رشته تخصصی فقه و حقوق و قضاء اسلامی از سال جدید تحصیلی در این مرکز حوزوی، اظهار کرد: رشته های تخصصی کلام، تفسیر و علوم قرآن و مشاوره اسلامی نیز از سال های گذشته در این مرکز راه اندازی شده و همه ساله تدریس می شود.

 

نظری با اشاره به اینکه ثبت نام رشته مشاوره اسلامی تنها در سطح سه انجام می گیرد، تصریح کرد: رشته فقه و حقوق و قضای اسلامی در سطح دو و رشته تفسیر و کلام در سطح دو و سه پذیرش طلبه دارند.

 

مسئول مرکز تخصصی شیخ مفید شهرکرد‌ با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ طلبه در این مرکز تحصیل و فارغ التحصیل شده اند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای حضور در کلاس های این مرکز باید در سایت سازمان سنجش ثبت نام نمایند.

 

کد خبر 1072462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha