تشكيل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز مشكلات زيرساخت های آموزشی را برطرف می کند

فولادي محروميت زدايي و آباداني مناطق كم برخوردار روستايي و شهري و تلاش در راستاي رفع مشكلات زيرساختي فضاهاي آموزشي چهارمحال و بختياري را از رويكردهاي قرارگاه جهادگران مدرسه ساز شهيد سليماني برشمرد.

«هوشنگ فولادي» در گفت و گو با خبرگزاري شبستان در شهركرد، اظهار داشت: در راستای رفع فقر، محروميت و پيشرفت و آبادانی مناطق كم برخوردار و تحقق ارزش های انقلاب اسلامی قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان به نام «سردار سپهبد شهيد قاسم سليماني» تشكيل شد.

 

مسئول سازمان بسيج سازندگي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان محروميت زدايی و آبادانی مناطق كم برخوردار روستايی و شهری و تلاش در راستای رفع مشكلات زيرساختی فضاهای آموزشی استان را از رويكردهای اين قرارگاه برشمرد و افزود: مدت فعاليت اين قرارگاه بر اساس تفاهم نامه پنج ساله است كه در صورت نياز با موافقت هيئت امنا تمديد می شود.

 

وي خدمت رساني در حوزه احداث، تعمير و بازسازي مدارس در مناطق روستايی، شهری و كم برخوردار، جذب و ساماندهی مشاركت های اجتماعی، توليد محتواهای آموزشی متناسب با حوزه مدرسه سازی و برگزاری پويش های ملی، همايش ها و جشنواره ها برای شناسايی ايده های برتر در اين زمينه را از فعاليت های قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان برشمرد.

 

فولادی با اشاره به اينكه گروه های جهادی پيش از راه اندازی اين قرارگاه نيز فعاليت های مستمر در ساخت و بازسازی مدارس استان داشته اند، اظهار كرد: با تشكيل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز شهيد سليمانی در استان فعاليت اين گروه های جهادی گسترده تر و متمركز می شود.

 

وي در پايان خاطرنشان كرد: مسئول سازمان بسيج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس استان، رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز، مسئول مركز مطالعات و هدايت حركت های جهادی و تعدادی از مسئولين گروه های جهادی استان اعضای اين قرارگاه هستند.

 

کد خبر 1072819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha