۱۲ میلیارد تومان وام  قرض‌الحسنه به نیازمندان خراسان جنوبی پرداخت شد

سلم آبادی گفت: در سه‌ ماه نخست امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز (۱۵ تیر) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: در سه‌ ماه نخست امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت در زمینه کارگشایی، خودکفایی، مسکن و شهریه دانشجویی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان پرداخت شده است.
 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از وام پرداختی ۸۲۰ مورد در قالب کارگشایی و حمایتی، ۳۵ مورد اشتغال، ۲۸۰ مورد تعمیر و ساخت مسکن و ۱۹ مورد ودیعه مسکن بوده است.

 

وی در ادامه افزود: با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

 

سلم آبادی خاطر نشان کرد: تسهیلات پرداختی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بدون اخذ کارمزد و بیش از آن با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱۰ هزار نفر در این صندوق سپرده‌گذاری و افتتاح حساب کرده‌اند، افزود: این صندوق از ابتدای تاسیس ۳۰ هزار و ۹۵۰ مورد تسهیلات قرض‌ الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت کرده است.

 

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود، گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۱۰۸ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

کد خبر 1073119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha