۸۰۰ نفر از روحانیون و افراد متخصص در دوره‌های آموزشی امر به معروف شرکت کردند

محمود الله مرادی گفت: در سه ماه اخیر بیش از ۸۰۰ نفر از روحانیون و افراد متخصص در دوره‌های آموزشی امر به معروف شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار کرد: نحوه امربه معروف در جامعه ضروری است و در این راستا تاکنون چندین دوره آموزشی امربه معروف  برای برخی روحانیون و افراد متخصص برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: در سه ماه اخیر  بیش از ۸۰۰ نفر از روحانیون و افراد متخصص در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

 

الله‌مرادی بر ترویج امربه معروف با رعایت چهار چوب‌ها و حرمت افراد به صورت همه‌جانبه تاکید کرد و گفت: همه افراد و مسوولان موظف به اجرای فریضه امربه معروف در جامعه هستند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآور شد: فرهنگ امر به معروف و تذکر به یکدیگر باید اساس و اولویت کاری مدیران قرار گیرد و مدیران کل، دبیران ادارات باید منکرات و معروفات محدوده خود و مشکلات اداره خود را بررسی کنند.

 

الله‌مرادی بیان کرد: صرفه‌جویی یکی از معروفات است و در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی همه باید صرفه‌جویی و پیشگیری از اسراف را ترویج کنند.

 

وی اضافه کرد: منکراتی مانند رشوه‌خواری، ضایع‌کردن حق ارباب رجوع، اسراف در محل کار، اشرافی‌گری و اسراف در مصرف آب و برق منکر محسوب می‌شود و باید تذکرات لازم داده شود.

 

الله‌مرادی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مساله جامعه بیکاری است وظایف مدیران را در ایجاد اشتغال در جامعه و رفع مشکل بیکاری خطیر ارزیابی کرد.

کد خبر 1073273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha