اضافه شدن بخش «اثر برتر از نگاه مخاطب» به هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری و شروع فرایند داوری آثار، دبیرخانه جشنواره تصمیم دارد در برخی از رشته ها جایزه ویژه «اثر برتر از نگاه مخاطب» را به یک اثربه انتخاب مخاطبان اهدا کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،بنا بر اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره وقف، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری و شروع فرایند داوری آثار و با عنایت به مشارکت قابل توجه هنرمندان و فرهیختگان در این دوره از جشنواره، دبیرخانه جشنواره تصمیم دارد در برخی از رشته ها جایزه ویژه «اثر برتر از نگاه مخاطب» را به یک اثربه انتخاب مخاطبان اهدا کند.

 

بر همین اساس هیئت داوران در برخی از رشته ها  نامزدهای جایزه مردمی را تعیین و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند بهترین اثر را از دیدگاه خود را انتخاب کنند. به اثر برگزیده مردمی جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 
اولین بخش این مسابقه در رشته کاریکاتور(کارتون) برگزار و طی آن ۴۷ اثرِ نامزدِ جایزه مردمی در صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام به نشانی vaghffestival@  معرفی و علاقمندان می توانند اثر منتخب خود را در زیر پست مربوطه به صورت کامنت تعیین کنند.
 
طبق اعلام دبیرخانه جشنواره در روزهای آینده این مسابقه برای برخی دیگر از رشته ها نیز برگزار خواهد شد.
 
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت جشنواره یا صفحه رسمی جشنواره در ایناستاگرام مراجعه نمایند:
نشانی سایت جشنواره:
 
www.vaghffestival.ir
 
لینک صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام:
 
khttps://instagram.com/vaghffestival
 
کد خبر 1073366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha