تولید «ونتیلاتور» تولید داخلی با نصف قیمت جهانی در شیراز

نصیری با اشاره به تولیدات کارخانجات مخابراتی ایران گفت: نمونه «ونتیلاتور» که قیمت جهانی ۱۴ هزار دلاری دارد به صورت نصف قیمت تمام شده، عرضه خواهیم کرد که برای مصرف داخلی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح اله نصیری»، امروز (سه شنبه 15 تیر) در مراسم امضای تفاهمنامه تولید خودروهای الکترونیکی که در کانجات مخابرات ایران برگزار شد، گفت: تفاهمنامه های مختلفی در کشور ایجاد می شود و امیدوارم به زودی زود این تفاهمنامه به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با اشاره به اینکه تولید ایستگاه هواشناسی هوشمند انجام خواهیم داد، اضافه کرد: حدود 85 هزار نفر سهام دار وجود دارد و 18 میلیون و 900 هزار نفر در بخش سهام عدالت سهامدار وجود داد و ما سعی داریم با فعالیت بیشتر هزینه بیشتر به سهامداران برسانیم.

وی با یادآوری این مطلب که خوشحالیم این تفاهم نامه بین 2 هم استانی منعقد می شود که عزم و اراده جدی در تلاش و همکاری را به دنبال خواهد داشت، افزود: ۸۰ درصد این خودرو داخلی است و امیدوارم با استفاده از ظرفیت کارخانه موتور سیکلت برقی را هم تولید کنیم.

نصیری با یادآوری این مطلب که این کارخانجات در حوزه الکترونیک و مکانیک سابقه ۵۰ ساله دارد، اضافه کرد: نیاز های روز بازار رصد می شود و بر اساس آن تحقیقات شکل می گیرد.

مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با اشاره به تولیدات کارخانجات مخابراتی ایران افزود: نمونه «ونتیلاتور» که قیمت جهانی ۱۴ هزار دلاری دارد به صورت نصف قیمت تمام شده، عرضه خواهیم کرد که برای مصرف داخلی می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ درصد سهام ایران‌ خودرو فارس متعلق به ITMC است اما اهداف محقق نشده است و امیدواریم در موضوع خودرو الکتریکی جبران سرمایه گذاری شود و به دنبال نیروی انسانی را برگردانیم، افزود: برای افزایش سود سهامداران به صورت بنیادی تلاش خواهیم کرد.

 

کد خبر 1073376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha