در راه پاسخگویی و شفافیت مسئولان همراه رسانه‌ها هستیم 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هیچ مسئولی نسبت به پاسخگویی و شفافیت مصونیت ندارد گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و در این راه همراه رسانه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در نشست هم اندیشی با برخی فعالان رسانه‌ای دزفول خصوص برخی اخبار منتشر شده از جلسه دیدار با منتخبان شورای شهر اظهار کرد: متاسفانه برخی سخنانم در جلسه با منتخبان شورای شهر تحریف شد و صحبت هایم ناظر بر رسانه ها نبود و منظورم از تسویه حساب و فتنه انگیزی برخی افراد حقیقی در فضای مجازی بود و به هیچ عنوان مخاطب سخنانم رسانه های مطالبه گر شهرستان نبوده است.

 

امام جمعه دزفول افزود: هر وحدت درست و صحیحی را محترم دانسته و آن را باعث پیشرفت می‌دانم و از اعضای ائتلاف رسانه های شهرستان دزفول و اتحاد و همبستگی این ائتلاف و مطالبه گری های صورت گرفته که از قبل نیز در جریان آن قرار گرفته بودم، تمام قد حمایت می کنم و به جایگاه والا و  اهمیت رسانه واقفم و رسانه در باور بنده محترم است چرا که رسانه زبان گویای مردم است. 

 

وی در خصوص حواشی پیش آمده بیان کرد: بیت آیت الله قاضی (ره)، هیچگاه از انقلاب به نفع شخصی استفاده نکرده و طلبی از انقلاب نداریم و وظیفه خود می دانیم به انقلاب خدمت کنیم و در خصوص حواشی پیش آمده، در زمان مقتضی اعلام نظر خواهم کرد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نیازمند نظارت دائم بر عملکرد مسئولان هستیم ابراز کرد: معتقد به نظارت قوی بر  کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان هستم و اعضای جدید شورای شهر را نیز به این امر توصیه کرده ام و رسانه ها نیز می‌توانند در این زمینه کمک کنند و تاثیر گذار باشند.

 

وی عنوان کرد: برخی طرح ها نظیر پروژه قائم، اشتباهی است که صورت گرفته که در ادامه باید با عقلانیت و تدبیر جلو برود تا به نقطه پایانی نزدیک شود.

 

امام جمعه دزفول پیوست فرهنگی کلیه پروژه ها را مهم و ضروری دانست که بعضاً تاکنون مغفول مانده اند و اظهار امیدواری کرد: از این به بعد، نسبت به این امر مهم و اساسی، توجه بیشتری شود.

 

وی با تاکید بر عدم مصونیت مدیران نسبت به پاسخگویی تصریح کرد: کلیه مسئولان را موظف به پاسخگویی و شفافیت می دانم و اعلام می‌کنم هیچ مسئولی دارای مصونیت از پاسخگویی نخواهد بود و در این راه همراه و همیار رسانه های مطالبه گر خواهم بود و رسانه ها مطالبه‌گری خود را در راستای شفافیت ادامه دهند.

 

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در پایان اظهار امیدواری کرد: اینگونه جلسات و نشست های هم اندیشی بصورت مستمر ادامه داشته باشد و گفت: درب دفتر بنده به روی شما باز است و مشتاقم این جلسات به امروز ختم نشود و ادامه دار باشد.

 

در این جلسه اعضای ائتلاف رسانه های شهرستان دزفول در خصوص مسائل شهری، ابهامات، رخدادها و حواشی پیش آمده و نیز ارائه راهکار در خصوص حرکت به سمت مدیریتی پویا در کلیه سطوح و حوزه های شهری، وجوب شفافیت، لزوم پاسخگویی، ضرورت اقدامات جهادی و بایستگی تغییر وضع موجود و همچنین تداوم وحدت در شهرستان مطالبی مطرح کردند.

 

کد خبر 1073432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha