زیرساخت بسیار خوبی در اندیمشک برای سرمایه‌گذاران مهیا شده است

ابول‌پور گفت: در شهرستان اندیمشک یک زیرساخت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران در بخش شهرک‌های صنعتی و توسعه نفت و نیروگاه‌ها مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «عبدالله ابول‌پور» عصر امروز (سه شنبه ۱۵ تیر) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت گاز و اقدامات صورت گرفته در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در رابطه با بحث گاز، شهرستان اندیمشک در پایان سال ۱۳۹۷ در بخش شهری حدود ۹۶ درصد و در بخش روستایی نیز حدود ۴۳ درصد بود.

 

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اندیمشک ظرف یک سال و نیم گذشته بالغ بر حدود ۴۰۰ کیلومتر شبکه اجرا شده است افزود: شهرستان اندیمشک در بخش روستایی به بالاتر از ۹۳ درصد رسیده و در حال حاضر در استان خوزستان سرآمد است.

 

وی با اشاره به اینکه برخورداری گاز در شهرستان اندیمشک از مرز ۹۹ درصد گذشته است اذعان کرد: این شهرستان در بخش صنایع آماده فعالیت‌های بسیار خوبی همچون مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، نیروگاه‌ها و زیرساخت فولاد و پتروشیمی است.

 

ابول‌پور تصریح کرد: در خصوص توسعه گاز در بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک سرعت گینس را شکستیم و ۱۵۵ کیلومتر شبکه را طی چهار ماه اجرا کردیم.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بودجه سرمایه خوزستان در اندیمشک صرف شده است خاطر نشان کرد: در شهرستان اندیمشک یک زیرساخت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران در بخش شهرک‌های صنعتی و توسعه نفت و نیروگاه‌ها مهیا شده است.

 

کد خبر 1073447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha