سفر مدیر اموال و املاک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به پاتاوه

مدیر اموال و املاک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به منظور دیدار با امام جمعه پاتاوه، به این بخش سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدیاسر موسوی» مدیر املاک و اموال شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به همراه حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» رئیس دفتر نمایندگی این شورا در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از ورود به شهر پاتاوه، در جوار گلزار شهدای شهر پاتاوه با قرائت فاتحه به شهدای این شهر ادای احترام کردند.

در ادامه مدیر اموال و املاک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و همراهان از مصلی نماز جمعه پاتاوه بازدید و از نزدیک مشکلات و کمبودهای این بنای فرهنگی دینی مذهبی را بررسی کردند.

موسوی و عبودی بعد از بازدید و بررسی مشکلات مصلی با حضور در محل دفتر امام جمعه شهر پاتاوه از نزدیک در جریان مشکلات منزل و دفتر امام جمعه قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ضمن خیر مقدم  از حضور معاون املاک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام عبودی قدردانی و گزارشی از حوزه استحفاظی امامت جمعه در بخش پاتاوه  و مشکلاتی که در شهر و بخش گریبان گیر مردم است ارائه داد.

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه پاتاوه نقطه حساس و مورد توجه است، گفت: باید به ظرفیت فرهنگی منطقه پاتاوه توجه ویژه شود، زیرا جوانان و مردم این شهر از استعداد ویژه‌ای برخوردار هستند و به علت نبود امکانات و عدم بیمارستان در شهر و منطقه تلفات و صدماتی را برای مردم منطقه به همراه داشته است.

مدیر اموال و املاک شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به همراه رئیس دفتر نمایندگی این شورا در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست سه جانبه دغدغه‌ها و مسائل منزل و دفتر امام جمعه، منطقه‌ای و شهر و بخش پاتاوه را  مطرح و بررسی و مسئولین مربوط قول مساعد مرتفع نمودن مشکلات و نواقص را در حد مقدورات اعلام کردند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1073476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha