تفاهم نامه محرومیت زدایی نهبندان بزودی امضا می‌شود

بیکی گفت: تفاهم نامه همکاری فرمانداری نهبندان، جمعیت هلال احمر و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در راستای محرومیت زدایی شهرستان نهبندان بزودی امضا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۱۶ تیرماه) در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خشکسالی های بی سابقه در استان و به خصوص شهرستان نهبندان، گفت: امسال سال خشکی برای دامداران و کشاورزان است لذا باید به این قشر توجه بیشتری شود.


وی با بیان اینکه وجود بادهای 120 روزه و اقلیم خشک نهبندان در کنار کاهش نزولات آسمانی خسارت های جدی به بخش کشاورزی و دامپروری این منطقه وارد کرده است، اظهارداشت: امسال احیای قنوات و تامین آب شرب از سیاست‌های کلی دولت است و ما در این راستا و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی افزود: انعقاد تفاهم نامه های محرومیت زدایی بین دستگاه های اجرایی آن هم در شرایطی که مردم شرایط اقتصادی سختی دارند، موجب دلگرمی و رضایت مردم می شود، لذا حل مشکلات مردم برای مسئولان ارزشمند است.

 

فرماندار نهبندان افزود: تفاهم نامه همکاری فرمانداری نهبندان، جمعیت هلال احمر و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در راستای محرومیت زدایی شهرستان نهبندان بزودی امضا می‌شود.

 

بیکی گفت: این تفاهم نامه در خصوص بازسازی و احیای قنوات، نذر آب و کمک به مستمندان و بیماران شهرستان نهبندان منعقد خواهد شد.

 

کد خبر 1073670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha