اولویت اداره ها و شرکت های دولتی انزلی اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

میرغضنفری با بیان اینکه به دلیل بودجه انقباضی کشور بر اساس دستورالعمل ابلاغی موظف به رعایت محدودیت ها هستیم گفت: اداره ها بر اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار تاکید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید اسماعیل میر غضنفری» چهارشنبه (16 تیر) در جلسه کارگروه بودجه شهرستان انزلی اظهار داشت: محدودیت‌ها و مسئولیت هایی برای تقسیم اعتبارات داریم و فرمانداری شهرستان سعی می کند با بررسی همه جوانب کار و طبق نیاز ادارات شهرستان اعتبارات را تقسیم کند.  

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: بسیاری از اداره های این شهرستان برای ورود جانبازان و معلولان مناسب نیست و آنها نمی توانند به ادارت وارد شوند به همین منظور اگر در بخش تعمیر و تجهیز بودجه ای برای ادارات تعریف شد، می بایست صرف مناسب سازی اداره ها شود.

 

وی به مشکل حفاظت فیزیکی اداره های شهرستان اشاره کرد و افزود: ادارات شهرستان در حفاظت فیزیکی با مشکل مواجه هستند و باید بخشی از بودجه تعمیر و تجهیز به افزایش مسایل امنیتی اختصاص دهند.

 

میر غضنفری ادامه داد: امسال و در سال‌های آینده با مشکل کمبود آب کشاورزی و شرب مواجه هستیم باید در تعیین اعتبار برای حل مشکل کم آبی شهرستان اعتبار بیشتری تخصیص دهیم.

 

وی با تاکید بر اختصاص بودجه بر بخش فرهنگی خاطرنشان ساخت: مقوله فرهنگ برای حاکمیت بسیار حائز اهمیت است و مشکلات کوچک و بزرگی که امروزه جامعه با آن دست به گریبان است به خاطر خللی است که در فرهنگ ایجاد شده، لذا نهادهای فرهنگی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه ها و آموزش و پرورش به اعتبارات ویژه ای نیاز دارند.

 

کد خبر 1073778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha