مدیریت صحیح اجرای برنامه خاموشی برق میزان نارضایتی و خسارات احتمالی را کاهش می‌دهد

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: مدیریت صحیح اجرای برنامه خاموشی برق میزان نارضایتی و خسارات احتمالی را کاهش داده و تحمل و همراهی مردم را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ویژه بررسی خاموشی‌های اخیر و راهکارهای مدیریت مصرف برق و آب در شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور نجبایی معاون فنی و عمرانی فرمانداری و مدیران ادارات برق و آب برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت:‌ در سال‌جاری که با کاهش نزولات جوی، کاهش تولید برق در نیروگاه‌ها و گرمای بی‌سابقه مواجه هستیم، به ناچار اجرای برنامه مدیریت مصرف برق از طریق خاموشی‌های زمان‌بندی شده به اجرا درآمد اما متأسفانه در برخی زمان‌ها شاهد قطع ناگهانی و بدون برنامه بودیم که روال عادی زندگی مردم را دچار اختلال کرد.

وی افزود:‌ در این شرایط که با تنش برقی و آبی در سطح کشور مواجه هستیم و تمامی مردم نیز به آن واقف بوده و همکاری لازم را دارند، یک اصل مهم وجود دارد و این است که مدیران ذیربط باید علاوه بر پاسخگویی و اطلاع‌رسانی قبلی برنامه خاموشی و قطعی، طوری عمل کنند که از حجم نارضایتی‌ها و تبعات احتمالی و خسارات کاسته شود.

فرماندار قرچک با تاکید بر حل مشکلات مردم در این ایام اظهار داشت:‌ گلایه‌های مردمی بحق بوده و طی این روزها امیدواریم با ابلاغ دستورالعمل اجرایی در سطح کلان و به تبع اجرای آن در سطح شهرستان‌ها، شاهد کمتر شدن مشکلات باشیم.

خطیبی در پایان گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم در مصرف بهینه انرژی بخصوص آب و برق نهایت تلاش خود را بکار گیرند و همچنین انتظار می‌رود ادارات خدمات‌رسان در این شرایط حساس با کیفی‌تر شدن سطح خدمات‌رسانی اعتماد عمومی را بیش از پیش جلب کنند.

کد خبر 1073802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha