حجاب موجب آرامش و بی حجابی سلب آزادی است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه حجاب موجب آرامش و آسایش است نه بی حجابی، گفت: متاسفانه برخی ها تبلیغ حجاب را دیوارکشی و سلب آزادی می دادند در حالی که بی حجابی و بی بند و باری آزادی و آرامش را از انسان سلب می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 18 تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، سالروز شهادت امام جواد(ع را تسلیت گفت و اظهار کرد: ایشان در کودکی به امامت رسیدند و ثابت کردند که حجت خداوند بودن محدود به سن نیست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام جواد(ع) در حدیثی بر انجام کارها بر اساس علم و مطالعه تاکید کرده اند، افزود: ایشان می فرمایند که فساد در کارهای شتابزده موجب می شود که خیرات از جامعه برود.

 

امام جمعه شهرکرد به 18 تیرماه سال 1359 و سالروز کودتای نوژه اشاره کرد و ادامه داد: کودتای نوژه به دست برخی از نفوذی ها و چهره های مطرح داخلی شکل گرفت و نشان داد اگر ایمان و تقوا نباشد حتی روحانیون نیز دچار خطا می شوند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه کودتای نوژه به لطف و عنایت الهی خنثی شد، گفت: در این کودتا قرار بود میلیون نفر از مردم به خاک و خون کشیده شوند که درس عبرتی برای همگان در تاریخ کشور شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در هفته آینده، تصریح کرد: این ازدواج الگویی از شروع یک زندگی آسان برای جوانان است که باید خانواده ها و مسئولین شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

 

امام جمعه شهرکرد به روز عفاف و حجاب و سالروز قیام مردم مشهد در اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخان اشاره و اظهار کرد: در این روز مردم بسیاری در حرم امام رضا(ع) به شهادت رسیدند و فدای حجاب شدند تا اثبات کنند جامعه بدون حجاب الهی آسیب می بیند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه حجاب موجب آرامش و آسایش است نه بی حجابی، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها تبلیغ حجاب را دیوارکشی و سلب آزادی می دادند در حالی که بی حجابی و بی بند و باری آزادی و آرامش را از انسان سلب می کند.

 

کد خبر 1074120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha