ایمان به خدا و عزم و اراده ملی سبب موفقیت و پیروزی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ایمان به خدا، ولایتمداری و عزم و اراده ملی عامل موفقیت و پیروزی ملت در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز (18 تیر) در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد تقی(ع) گفت: ائمه اطهار (ع) الگویی بی نظیری از اخلاق، ولایتمداری، ایمان به خدا و زندگی سالم و سعادتمند برای ما هستند و الگو گیری از این عزیزان انسان را به سرمنزل مقصود می رساند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک وحدت و همدلی همه جانبه را رمز پیروزی در همه عرصه ها دانست و افزود: ملت ایران با وحدت و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

 

وی تقوای الهی را رمز پیروزی دانست و ادامه داد: ملت ایران تقوای الهی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده و با عزم و اراده و تبعیت از ولایت در مسیر پیشرفت گام برداشته و دست دشمنان را از این مرز و بوم کوتاه می کنند.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش عامل موفقیت و سربلندی را ایمان به خدا و عزم و اراده ملی دانست و بیان کرد: ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی در طول ۴۲ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با توکل بر خدا، ایمان و باور قلبی و عزم و اراده ملی به موفقیت های بسیاری دست یافته اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، به توطئه های شوم و همیشگی دشمنان در طول این سال ها اشاره کرد و گفت: دشمنان به شکل های مختلف از جمله جنگ، توطئه های فرهنگی، جنگ روانی، اقتصادی و سیاسی و حتی ترور ها در صدد ضربه زدن به این انقلاب و ارزش های والای آن بوده اند اما ملت ایران همواره هوشیار بود و با ایمان و اراده قوی توطئه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه به وجود ویروس کرونا و تلاش های همه جانبه در راستای مبارزه با این ویروس اشاره کرد و گفت: تلاش های همه جانبه مسئولان و کادر بهداشت و درمان و همچنین همدلی و همراهی مردم سبب شده که ایران اسلامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز موفق عمل کند.

 

وی همچنین به موج پنجم کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: ما با رعایت شیوه‌نامه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار موج پنجم نیز موفق خواهد شد و مردم استان مرکزی وظیفه دارند با رعایت کامل مسایل بهداشتی از ورود موج پنجم کرونا به استان جلوگیری کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات کمبود آب و برق نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در این نعمت خدادادی تنها راه مدیریت این منابع است که از ملت شریف ایران تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف آب و برق شرایط را مدیریت و با مسئولان همکاری کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل کم آبی تولید ۱۰ هزار مگاوات برق آبی متوقف شده است، افزود: کمبود بارندگی در بهار سال جاری و زمستان گذشته و گرمای هوا در تابستان ۲۰ درصد مصرف برق را افزایش داده که برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به ویژه در حوزه تولید و صنعت باید اصلاح الگوی مصرف جدی گرفته شود.

کد خبر 1074127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha