کنترل مبادی ورودی استان کرمان برای پیشگیری از کرونا با مشکلاتی مواجه است

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان با اشاره به کنترل مبادی ورودی استان گفت: واقعیت این است که همه شهرستان ها امکانات یکسانی برای پست های ایست بازرسی تدارک ندیدند؛ بعضی جاها مطلوب و در برخی جاها اینطور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ تاج الدین صالحیان؛ شنبه(۱۹ تیر) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به کنترل مبادی ورودی استان گفت: واقعیت این است که همه شهرستان ها امکانات یکسانی برای پست های ایست بازرسی تدارک ندیدند؛ بعضی جاها مطلوب و در برخی جاها اینطور نیست.

 



مدیرکل بازرسی استانداری کرمان افزود: اگر امکانات اولیه فراهم نشود، این پست ها با توجه به گرمای شدید هوا یا تعطیل می شود و یا کارآیی لازم را نخواهند داشت.

 




وی یکی دیگر از مشکلات را عدم اطلاع خودروهای شخصی غیر بومی از بسته شدن مرزها دانست و افزود: این باعث می شود یا از راه های فرعی وارد استان شوند و یا جریمه را بپردازند.

 



صالحیان ادامه داد: برخی پلاک ها مربوط به استان های همجوار است اما محل اسکان آنها در استان کرمان است که باید برای این مسئله هم فکری شود.

 




وی با اعلام اینکه برخی ادارات مقاومت هایی در برابر مصوبات ستاد کرونا دارند؛ تصریح کرد: به طور مثال سالن های ورزشی و سرپوشیده مرتبط با اداره کل ورزش و جوانات به فعالیت خود ادامه می دهند.

کد خبر 1074327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha