مدیرانی که مالکیت معنوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را حفظ نکردند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ستاد در استان ما مظلوم است، گفت: بعضی از ادارات علیرغم تفاهم نامه های زیادی که داشتیم، مدیران مالکیت معنوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را حفظ نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست اجرای برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز (21 تیر ماه) به ریاست فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان بویراحمد برگزار شد.

 

«شایان نادری» در این نشست، گفت: یکی از مشکلات ما در استان کهگیلویه و بویراحمد توجیه کردن مدیران و نوع نگاهشان است که در جهت رفع موانع تولید نیست!.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به رسالت این ستاد، ستاد در استان ما مظلوم بوده و بعضی از ادارات علیرغم تفاهم نامه های زیادی که داشتیم، مدیران مالکیت معنوی ستاد اجرایی فرمان امام را حفظ نکردند.

 

وی ادامه داد: توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی فرهنگی، حوزه سلامت سه رسالت اصلی این ستاد است.

 

نادری یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام پنج زیر مجموعه (بنیاد برکت، بنیاد اجتماعی احسان، بنیاد 15 خرداد، گروه دانش بنیان برکت، گروه اقتصادی توسعه و تدبیر) دارد که هر کدام ماموریتی را در نقاط مختلف کشور دارند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد اشتغال زایی به ماموریت «بنیاد برکت» ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برمی گردد، گفت: در حوزه آب، راه، ساخت مدرسه و مسجد، پروژه های علوم پزشکی خدمات شایانی را عملیاتی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راه روستایی 18 پروژه داشتیم که حدود 200 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت بوده و عمدتا در مناطق محروم اجرایی شده است.

 

نادری به پروژه های آب استان اشاره کرد و گفت: در این حوزه 40 پروژه اجرا شد که با حجم سرمایه گذاری بالای 200 میلیارد ریال مشکل تنش آبی 172 روستا را برطرف کرد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد به مدرسه سازی اشاره کرد و افزود: 49 مدرسه و 171 کلاس با حجم سرمایه گذاری 263 میلیارد ریال ساخته شده است.

 

وی یاداور شد: به طور کلی حجم سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حدود 500 میلیارد تومان بوده است.
 

نادری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 99 از استان فارس مستقل شد، بیان کرد: ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که با کم لطفی برخی مدیران سرعت انجام پروژه ها کند بوده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد اشتغال زایی در سطح خرد اشاره کرده و افزود: در حوزه خرد، 2 هزار و 800 طرح اشتغال زایی خرد داشتیم، حدود 80 میلیارد تومان اعطای وام صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در سال 1400 همه استان زیر چتر اشتغال زایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار دادیم، اظهار کرد:  از این رو می طلبد که مدیران همکاری بیشتری داشته باشند تا ستاد اجرایی خدمات بیشتری ارائه دهد.

 

نادری گفت: اگر در این استان، هر سالی هر مدیری یک متر جاده می ساخت و آبرسانی می کرد ما این مشکلات را نداشتیم که می بینیم کلیپ ناراحت کننده ای از بلوط بلند منتشر می شود و سر از رسانه های معاند درمی آورد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بخشی از این محرومیت ها به سوءمدیریت برمی گردد، وگرنه نه کمبود منابع داریم و نه کمبود نیروی انسانی، فقط مدیر باید بین خود و خدای خود در راه توسعه این استان و محرومیت زدایی از مردم گام بردارد.

 

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نهاد حمایتی است، اجرایی نیست، لذا می طلبد که دستگاه اجرایی در خط مقدم باشند و ما هم به عنوان نهاد حمایتی، حمایت کنیم.

کد خبر 1074955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha