تلاش دشمنان گسترش بدحجابی و تزلزل بنیان خانواده‌هاست

سرهنگ عسگری گفت: دشمنان جنگ نرمی برای سست کردن بنیان‌های خانواده براه انداخته و با گسترش بدحجابی بدنبال تزلزل خانواده‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرهنگ حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در همایش حافظان حریم خانواده که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پارک آی.تی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از 21 تیرماه هفته عفاف و حجاب آغاز می‌شود و مردم متدین اسلامی در برابر اقدامات خبیثانه رضاخان که کشف حجاب بود  مقابله کردند و امروز بانوان اسلامی با حفظ این فریضه در جامعه می‌درخشند و با رعایت حجاب اسلامی افتخارآفرین جامعه هستند.

 


وی افزود: حجاب و عفاف از شاخص‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جامعه است که حجاب و عفاف به عنوان پوشش بیرونی و درونی لازم و ملزوم هم هستند و برای زنان و مردان لازم و واجب بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج بیان کرد: اسلام هم برای زنان و هم برای مردان حدود اخلاقی تعریف کرده و حجاب و عفاف باید نورد توجه همه اقشار جامعه باشد.

 

سرهنگ عسگری اعلام کرد: دشمنان جنگ نرمی برای سست کردن بنیان‌های خانواده براه انداخته و بدنبال تزلزل خانواده‌هاست.

 

وی گفت: تمامی مسائل فردی و اجتماعی در خانواده شکل می‌گیرد اگر بتوانیم در جامعه خانواده‌ای مستحکم در جامعه داشته باشیم کمترین آسیب‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

 

در این مراسم برنامه‌هایی از جمله دف نوازی و مولودی‌خوانی، تجلیل از بانوان محجبه و شعبده‌بازی انجام شد.

 

کد خبر 1075155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha