نمایشگاه مد و لباس در شهرستان ملکشاهی دایر شد

همزمان با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف نمایشگاه مد و لباس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مد و لباس استان در شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نمایشگاه مد و لباس در شهرستان ملکشاهی با حضور « عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف افتتاح شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ملکشاهی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه تلفیقی از لباس های بومی محلی استان ایلام و پوشش اسلامی ایرانی در معرض دید اقشار مختلف مردم و علاقه مندان قرار گرفته است.

 

«کبری ظفرجو» با بیان اینکه در نمایشگاه مد و لباس ملکشاهی بیش از ۱۵۰ اثر  به همت طراحان مد و لباس استان ایلام، طراحی و دوخت شده و به نمایش درامده است، یادآور شد: هدف از برپایی این نمایشگاه شناساندن و معرفی فرهنگ، پوشش و حجاب اصیل بومی محلی منطقه ایلام و شهرستان های مجاور است.

 

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگه با همکاری انجمن مد و لباس استان ایلام و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکشاهی برگزار شده است، گفت: آشنایی مردم با طرح و پوشش در رنگ و دوخت لباس های بومی محلی و ایرانی که از گذشته تا کنون به یادگار مانده است و ترویج فرهنگ اصیل و ماندگار مردم منطقه استان ایلام از دیگر اهداف برگزار این نمایشگه بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ملکشاهی بیان کرد: نمایشگاه مذکور شامل آثاری چون عبا، لباس های محلی استان ایلام و با سبک و پوشش اسلامی ایرانی، پوستر هایی مربوط به عفاف و حجاب و انواع کیف صنایع دستی طراحی شده است.

 

ظفرجو یادآور شد: نمایشگاه مد و لباس در شهرستان ملکشاهی، به مدت یک هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان پذیرای علاقمندان است.

 

گفتنی است، نمایشگاه مد و لباس شهرستان ملکشاهی با حضور «عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، «عبدالحسین رحمتی» معاون امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و مسئولان شهرستان گشایش یافت.

 

 

کد خبر 1075257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha