۸۰۰ واحد مسکونی در نهبندان ساخته می شود

بیکی گفت: ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی، کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان نهبندان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (21 تیر) در شورای مسکن شهرستان نهبندان اظهار کرد: یکی از شهرستان های استان که توانست زمین مورد نیاز بر اساس تعداد متقاضیان واجد شرایط را تأمین کند، شهرستان نهبندان است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه نهبندان؛ دومین شهرستان به لحاظ تعداد متقاضی مسکن در سطح استان خراسان جنوبی است، افزود: پیشرفت فیزیکی ساخت این تعداد مسکن هم با توجه به حل مشکلات طرح ملی اقدام و واگذاری زمین، در مرحله مناسبی است، البته روند کار با توجه به گرمای شدید در نهبندان ممکن است کمی کند شود.

 


بیکی گفت: برای تسهیلات مسکن و ایجاد زیر ساخت ها (آب، برق، گاز و ...) در مراحل بعدی ساخت مسکن مشکلاتی خواهد بود که باید متقاضیان راهنمایی و با آنها همراهی شود.

 

وی بیان کرد: حدود 800 واحد مسکن در شهرستان نهبندان از طریق طرح اقدام ملی، کمیته امداد و بهزیستی در حال ساخت است که از این تعداد ۳۰ واحد ویژه مددجویان کمیته و بهزیستی است.

 


فرماندار نهبندان تصریح کرد: با ساخت این تعداد مسکن، مشکل کمبود مسکن طی دو سال آینده در نهبندان رفع می شود و مشکلات مستاجرین کاهش خواهد یافت.

 

وی بر نظارت دقیق، بازدارنده و با برخورد لازم در بازار مسکن تأکید کرد و گفت: در طرح اقدام ملی مسکن بسیاری از جوانانی که امید به خانه دار شدن دارند، امیدوار شده اند، لذا باید اقدام لازم را برای متقاضیان داشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1075262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha