رویداد فرهنگی رسانه ای «بچه های غدیر» در کاشان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری رویداد فرهنگی رسانه ای «بچه های غدیر» طی مردادماه جاری در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: به مناسبت سال پایتختی نهج البلاغه و با همکاری و مشارکت تشکل های فرهنگی کاشان، رویداد فرهنگی رسانه ای «بچه های غدیر» در منطقه کاشان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این رویداد با هدف شناسایی و جذب استعدادهای برتر تولیدات فرهنگی و رسانه ای در بین دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان و فعالان فرهنگی، هنری، رسانه ای و فضای مجازی شهرستان کاشان و در سه موضوع غدیر، شناخت فضائل حضرت امیرالمؤمنین(ع) و ترویج معارف و آموزه های نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

 

نمکی تصریح کرد: ارتباط و چالش مستمر و مؤثر با مخاطبان و ارائه آموزش های مورد نیاز آنان برای رشد ایده و طرح ارائه شده و همچنین برنامه ریزی جهت هدایت و بکارگیری پتانسیل های فکری و اجرایی در تولید یک محتوا و محصول فرهنگی رسانه ای از اهداف اصلی این رویداد است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بیان داشت: این رویداد فرهنگی رسانه ای در قالب کارگاه یک روزه در مردادماه برگزار می شود و در پایان پس از داوری، به طرح های برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت.

 

نمکی افزود: این طرح با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، دبیرخانه طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران»، ناحیه مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری و تشکل های فرهنگی رسانه ای کاشان برگزار خواهد شد./

کد خبر 1075351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha