اقدامات دانشگاه شیراز با توجه به انسان به عنوان منشا خلاقیت انجام شده است

رحیمی گفت: اقدامات امروز در مرکز علوم انسانی دانشگاه شیراز، از منشا خلاقیت که انسان است شروع شده و به سمت موارد دانش بنیان پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه ‌شنبه ۲۲ تیر) در در مراسم افتتاح مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: از فرودگاه شیراز تا مراکز صنعتی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان همگی رشد داشته اند و به نتیجه رسیدن این مرکز نوآوری تخصصی گام مهمی در حوزه پیشرفت علمی استان است.

استاندار فارس افزود: در پارک علم و فناوری استان کارهای نوینی انجام گرفته که با شتاب گرفتن آن در توسعه تولید و توان داخلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به موفقیت بیشتری خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: مجموعه علمی و پژوهشی استان فارس در سال های اخیر اقدامات خوبی انجام داده اند و از ابتدای سال 92 تا کنون شرکت های دانش بنیان متعددی شکل گرفته که مصداق این حرکت علمی در استان است.

رحیمی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در دانشگاه شیراز بیان کرد: اقدامات امروز در مرکز علوم انسانی دانشگاه شیراز، از منشا خلاقیت که انسان است شروع شده و به سمت موارد دانش بنیان پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: شیراز به عنوان قلب علمی کشور از گذشته های دور مورد توجه بوده و هر چه دانشگاه ها به مباحث جامعه نزدیک تر شوند، شاهد رشد بیشتر خواهیم بود و فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند به جامعه و رشد آن کمک قابل توجهی کنند.

کد خبر 1075438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha