راه اندازی دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی در استان البرز گامی در عرصه سلامت خانواده است

حیدری با اشاره به اهمیت حق مناسب سازی شهری برای معلولان گفت: راه اندازی دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی در استان البرز گامی در عرصه سلامت خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسدالله حیدری» طی نشست خبری که سه شنبه ۲۲ تیر در اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد گفت: چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با شعار بهزیستی در گام دوم، هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده همراه است.

 

مدیر کل بهزیستی استان البرز افزود: حق مناسب سازی شهری ویژه معلولان از جمله مطالباتی است که با اهتمام اصحاب رسانه محقق می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات محله محوری به مددجویان اظهار کرد: استحکام بخشیدن به زندگی خانواده ها و بررسی مشکلات اجتماعی از جمله مسائل قابل توجه در بحث راه اندازی سامانه خدمات رسانی به مددجویان است.

 

وی ادامه داد: سلامت خانواده از جمله مسائل قابل توجهی است که همواره مورد توجه است و در این جریان وضعیت اقتصادی امروز ایجاب می کند که خدمات تخصصی بهتر ارائه شود.

 

حیدری بیان کرد: برای سال جاری ۲۴ واحد مسکونی برای مددجویان در نظر گرفته شده است، همچنین در این جریان ارائه خدمات رایگان در قالب افتتاح کلینیک مددکاری بهزیستی در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد سهمیه اشتغال برای ۲ هزار و ۱۲۵ هزار مددجو عنوان کرد: وام های اشتغالزایی با اهداف خودکفایی با اهتمام سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است. 

 

وی اظهار کرد: ۴۰ درصد منابع دولتی به منظور حوزه اشتغال ایجاد شده است و ۱۰۶ میلیارد تومان نیز در این زمینه اختصاص داده شده است. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: طی سال جاری ۹ هزار و ۱۸۸ نفر در کمپ های ترک اعتیاد خدمات درمانی دریافعت کرده اند و موضوع ماده ۱۶ از جمله مسائلی است که اردوگاه معتادین متجاهر راه اندازی شده است. 

 

 

 


 

کد خبر 1075482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha