طرح «حجاب من، وقار من» در شهرستان بشرویه برگزار می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه از برگزاری طرح «حجاب من، وقار من» در شهرستان بشرویه به مناسبت هفته عفاف و حجاب برای دانش آموزان دختر خبر داد.

«طیبه صافی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت «هفته عفاف و حجاب» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه تصمیم گرفته است تا طرح «حجاب من؛ وقار من» را برگزار کند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه با بیان اینکه طرح «حجاب من؛ وقار من» ویژه نوجوانان و جوانان است، گفت: دانش آموزان دختر با حجاب کامل برای شرکت در این طرح باید وصیت نامه یکی از شهدای عزیز را که در مورد حجاب توصیه کرده است، انتخاب کنند و همان قسمت متن وصیت نامه را خودشان بخوانند و در قالب فیلم حداکثر دو دقیقه ای به شماره09331664428 در ایتا و تلگرام ارسال کنند.

 

وی به هدف از برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح، آشنایی دانش آموزان دختر با وصیت نامه شهدا و آگاهی از ارزش عفاف و حجاب در نگاه شهدای شهرستان بشرویه است.

 

صافی در ادامه عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در طرح «حجاب من؛ وقار من» تا 25 تیرماه مهلت دارند تا فیلم های خود را ارسال کنند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه در پایان گفت: اختتامیه این طرح همزمان با هفته ولایت و امامت برگزار می شود و پس از بررسی آثار به سه اثر برتر جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1075540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha